مرکز فروش نوره در اصفهان

 

 

نوره پودری است که خاصیت درمانی دارد و برای پاکسازی موی زائد بدن استفاده می شود. همچنین نوره سه ماده اساسی به نام های آرسنیک، آهک و گوگرد در خود دارد که خاصیت ضد سرطانی بی نظیری دارند.

 

 

 

 

 

مرکز فروش نوره در اصفهان

 

بررسی خواص ضد سرطانی نوره

 

پودر نوره زرنیخ دار برای زدودن موهای زائد بدن استفاده می شود. این محصول، شیری رنگ است اما پس از مخلوط شدن با آب به رنگ سبز در می‌آید. در ترکیب پودر نوره اصل دو ماده آهک و زرنیخ وجود دارد که در صورت نبود یکی از این عناصر پودر خریداری شده اصل نمی باشد.

 

 

 

چراکه نوره دارای خواص درمانی بالایی برای بدن می باشد که می توان به خاصیت ضد سرطانی بودن آن اشاره نمود.
همچنین مصرف مداوم این محصول از رشد غدد و توده های سرطانی جلوگیری می کند. بنابراین زرنیخ استفاده شده در پودر نوره از خانواده آرسنیک می باشد که امروزه در مراحل شیمی درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

از این رو، اگر قصد دارید بدن خود را از تمام سموم پاکسازی کنید می توانید از این محصول به طور منظم استفاده نمایید.
در طب سنتی و اسلامی همواره بر استفاده از این محصول تاکید شده است چراکه علاوه بر پاکیزگی و مو زدایی سطح بدن، باعث خروج سموم و سودا از کف پا نیز می شود.

 

 

 

همچنین بوی پودر نوره بسیار تند است و امروزه به دلیل زندگی ماشینی عموم مردم، استفاده از این محصول کاهش یافته است. بنابراین محصول تهیه شده در کارخانه ها را نوره صنعتی می گویند که در این محصول، گزینه آرسنیک را حذف و یا کاهش داده‌اند. با حذف آرسنیک، بوی تند و ناخوشایند محصول از بین رفته و کاملا مطابق شرایط کنونی و  زندگی آپارتمان نشینی تهیه و تولید می شود.

 

 

بررسی خواص ضد سرطانی نوره

 

 

فروش عمده پودر نوره سنتی زرنیخ دار اصفهان

 

در سال های اخیر به دلیل وجود پودر موبر شیمیایی، تولید نوره کاهش یافته است اما با اطلاع رسانی های مفید در مورد این محصول، توجه افراد زیادی به محصول مذکور جلب شده است. بدین ترتیب، تولید مجدد پودر نوره سنتی توسط تولید کنندگان محصول آغاز شده است. عرضه مستقیم نوره اصفهان به دو روش عمده و جزئی انجام می پذیرد. مجموعه آیهان ارگانیک به عنوان نمایندگی عرضه نوره اصفهان این محصول را با استفاده از روش ارائه بی واسطه و مستقیم به خریداران و مشتریان عرضه مینماید تا این محصول با مناسب ترین قیمت و باکفیتی عالی بدست مصرف کنندگان برسد به همین جهت اگر شما نیز قصد خرید عمده نوره اصفهان را دارید میتوانید با مراجعه به سایت مجموعه آیهان ارگانیک محصول مورد نظر خود را در حجم مورد علاقه خود سفارش دهید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. پودر نوره زرنیخ دار در یسته بندی و حجم های متفاوتی از جمله:

 

 

 

  1. بسته های پنج کیلویی
  2. بسته های ده کیلویی
  3. بسته های بیست کیلویی
  4. همینطور جهت مصارف شخصی و یک بار مصرف در بسته بندی‌های چند گرمی به بازار عرضه می‌گردد.

 

 

 

 

صادرات نوره اصفهان به کشورهای دیگر

 

خرید اینترنتی نوره در اصفهان

خرید اینترنتی نوره در اصفهان

اگر شما ساکن شهر اصفهان هستید و به دنبال استفاده از مواد و محصولات طبیعی هستید؛ این کار پیشنهاد خوبی برای شماست. نوره محصول طبیعی و فوق العاده برای بدن است که فواید و مزایا زیادی دارد. این محصول کارایی و کارکرد از خودش نشان می دهد و می تواند روی بدن نقش مهمی بگذارد.

در حال ‌حاضر روش‌های خرید نسبت ‌به گذشته خیلی متفاوت شده ‌است و هر چیزی که شما فکرش را بکنید می‌تواند بخش خیلی زیادی در زندگی‌تان ایفا کند یکسری کارهایی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها بهره گرفته و استفاده کنید تا تأثیرات آن را در زندگی‌تان ببینید هر چیزی که در حال حاضر مشاهده می‌کنید می‌تواند نقش خیلی مهمی در زندگی شما داشته باشد ما می‌خواهیم برایتان بگوییم که چطور و چگونه می‌توانید این کارها را انجام داده و از آن‌ها بهره ببرید؛ اما امروزه با وجود خرید اینترنتی همه‌چیز خیلی ساده و راحت‌تر شده‌ است.

در چند سال گذشته زمانی‌که شما می‌خواستی محصولی را بخرید و به‌عنوان مثال از شهر اصفهان باید تا تهران می‌آمدید درصورتی‌که امروز این کار با خرید های اینترنتی دیگر مانند گذشته نیست و شما می‌توانید خیلی ساده و راحت هر آنچه را که نیاز دارید به‌صورت اینترنتی تهیه کنید مهم نیست که در شهر اصفهان یا در جای دیگری قرار دارید می‌توانید از برترین فروشگاه موجود در حوزه نور به‌عنوان فروشگاه آیهان ارگانیک بهترین محصولاتی که نیاز دارید را به‌صورت آنلاین بخرید.

 

معرفی آیهان ارگانیک

خرید اینترنتی نوره در اصفهان

آیهان ارگانیک با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع محصولات طبیعی فعالیت می کند. این فروشگاه بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. ویژگی‌ای که این فروشگاه دارد این است که پیش‌از خرید مشاوره و مشورت به شما ارائه می‌دهد و همین باعث می‌شود تا درحال‌حاضر محصولاتی که شما می‌خرید با توجه به نیازتان باشد درواقع فروشگاه آنان ارگانیک کیفیت محصولات را ضمانت کرده و بخشی از فعالیت آن که وجود دارد در حوزه محصولات عمده است یعنی اگر شما در شهر اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید از محصولات عمده این فروشگاه استفاده کنید و در تعداد بالا آن‌ها را تهیه کنید.

در کمترین زمان ممکن به دست شما ارسال‌شده و برایتان آماده‌سازی می‌شود ویژگی بدیهی می‌باشد این است که کیفیت محصولات در اصفهان بسیار زیاد است؛ در واقع مواد شیمیایی در حال حاضر تأثیرات منفی روی بدن دارد و همین باعث می‌شود تا امروزه افراد به‌ دنبال مواد طبیعی باشند و همین طور شما می‌خواهید اگر خرید ارزان برای محصولات طبیعی داشته باشید از این فروشگاه استفاده کنید این فروشگاه نقش خیلی مهمی در کیفیت محصولات شما داشته و همین طور در کمترین زمان ممکن آن را به دست خریداران و همکاران می‌رساند در واقع این پودر بی‌نظیر می‌تواند برای همه افراد فوق العاده باشد و از آن مهم‌تر این است که می‌تواند برای شما هم نه ‌تنها از نظر شغلی بلکه از نظر بدنی هم روی بدنتان تاثیر خیلی زیادی بگذارد تا بتوانید خیلی ساده و راحت این کارها را در نظر داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

خرید اینترنتی نوره در اصفهان

قیمت عمده نوره سنتی زرنیخ دار طلایی

قیمت یکی از عوامل مهم در خرید نوره زرنیخ دار می باشد چرا که این نور اهمیت بسیار زیادی در سلامتی و حفظ بدن دارد امروزه مشاهده انواع اقسام محصولات هستیم که هر یک از آن ها دارای یک سری ویژگی هایی میباشد اما قیمت نسبت به سایر عوامل اهمیت و تاثیر بسیار بالاتری دارد می خواهیم به شما بگویم که امروزه خرید نور ها تا چه اندازه می‌تواند برایشان اهمیت داشته و تاثیرگذار باشد البته یادتان باشد که نور ها با توجه به کیفیت و کارایی که دارند یک سری محصولات مناسبی هستند که به دست شما می رساند اما این محصولات زمان تاثیر گذار بوده و تعیین زیادی روی کارکرد شما ها می گذارند که بتوانید از آن ها به نحو احسن استفاده کنید اما اگر نتوانید این کار را انجام بدهید نمی توانید از آن ها بهره و سل بهره بگیرید.

 

تا خدمات مناسب را دریافت کنید اما جایی که شما را خرید میکنید هم تاثیر بسیار زیادی در این روند دارند ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نوری را از بهترین جاهایی که در حال حاضر وجود دارند خرید کنید این مراکز به شما کمک می کند تا هم نوره اصل و باکیفیت تهیه کرده و همین که ویژگی های آن را در نظر داشته باشید اگر میخواهید امروزه نورهای مناسبی را به خرید به شما پیشنهاد می دهیم که نور ها را به صورت اینترنتی تهیه کنید فروشگاه های اینترنتی بسیار مرحوم به صرفه بوده و محصولاتی که در اختیار شما قرار می دهند کیفیت خیلی بالاتری دارند

عامل دیگری که مهم است این میباشد که شما میتوانید نورها را به صورت آنلاین و بدون اینکه نیاز به رفت آمد و خریدهای حضوری باشد تهیه کنید زمانی که این کار را انجام میدهید میبینید که همه چیز تا چه اندازه برایتان تحت تاثیر قرار داشته و شما می توانید ازش به درستی استفاده کنید اما در غیر این صورت برای تا می تواند یک سری مشکلاتی را ایجاد کرده و اجازه ندهد تا کارکرد و کارایی لازم که اثر را پیاده سازی نمایید البته همه چیز بسته خرید و محل خرید شما دارد اما نکته ای که باید در این حوزه در نظر داشته باشید این است که نور کیفیت و کارایی بالاتری نسبت به همه چیز در حال حاضر برای بدن شما دارد.

قیمت عمده نوره سنتی زرنیخ دار طلایی

نوره اصل زرنیخ طلایی از کجا بخریم؟

ما می خواهیم به شما آیهان ارگانیک را معرفی کنیم آیهان ارگانیک مجموعه ای است که با سالها سابقه در زمینه عرضه نوره زرنیخ دار فعالیت می‌کند این مرکز به شما مشاوره خرید پیش از انجام را ارائه داده و همینطور برای شما این قابلیت های زیاد را فراهم می کند تا بتوانید از آن به درستی استفاده کنید اگر میخواهید نور های مناسب را تهیه کنید به شما آیهان ارگانیک را به عنوان یک مرکز مناسب در نظر می دهیم تا بتوانید از آن بهره بگیرید. ارسال محصولات در زمان مناسب، کیفیت بالا و ویژگی های فوق العاده از جمله برتری های این فروشگاه نسبت به سایرین هستند. شما می توانید از خدمات مشاوره در کم ترین زمان ممکن هم بهره بگیرید.

 

خرید و فروش عمده نوره اسلامی در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهایی است که خرید و فروش نور در آن بسیار انجام می شود چرا که مردم اصفهان علاقه زیادی به استفاده از نوره و محصولات اسلامی و پودر های پر کاربرد دارد ما می خواهیم به شما بگویم که نور ها برای شما کارایی بسیار زیادی دارند شما می توانید در شهر اصفهان به صورت اینترنتی نورها را تهیه کرده و از آن ها بهره بگیرید اگر این کار را انجام دهید متوجه می شوید تا چه اندازه برای تامین هزینه ها مناسب بوده و تاثیر زیادی در روند و فرایند خریدهای شما دارند و در این مورد نگرانی نداشته باشید چرا که نور ها کمک زیادی به شما از این جهت می کنند.

خرید اینترنتی همیشه برای محصولات بهترین روش و بهترین گزینه بوده است خرید اینترنتی به شما کمک می کند تا محصولات را بتوانید خیلی ساده و راحت استفاده کنیم و همینطور قابلیت های زیاد آن این اجازه را به شما میدهد تا این محصولات را در کمترین زمان ممکن در نظر داشته باشید اگر میخواهید بهترین محصولات اسلامی را به خرید می توانید از فروشگاه های اینترنتی این کار را بکنید تا به شما در کمترین زمان ممکن بهترین ها را ارائه دهند.

قیمت عمده نوره سنتی زرنیخ دار طلایی

بهترین مرکز خرید پودر نوره درمانی

پودر نوره درمانی کاربرد های بسیار زیادی در درمان بسیاری از امراض دارد، پودر نوره درمانی امروزه کاربرد بسیار بیشتری نسبت به گذشته داشته به همین دلیل مردم خرید بیشتری از آن می کنند. ما می خواهیم به شما بگوییم که زمانی این مراکز اهمیت دارند که شما بتوانید از بهترین آن ها بهره بگیرید. در واقع شما می توانید در نظر بگیرید که در حال حاضر همه پودر نوره ها یک سری کاربرد ها دارند و هر آن چه را که شما می خواهید برایتان تاثیر گذارند. به همین دلیل باید از جایی نوری را به خرید کیفیت و کارکرد بسیار زیادی داشته و شما می توانید در جنبه های مختلف از آن استفاده کنیم در واقع امروزه شما می توانید با خرید نور ها در بخش‌های مختلف از آن ها بهره گرفته و در کمترین زمان ممکن هر آنچه را که نیاز داشتید استفاده کنید در واقع یک سری از این کار کرد تا به شما کمک زیادی می کند تا بتوانید هر آنچه را که می خواهید از ایشان به درستی بهره بگیرید البته مواردی هم وجود دارند که شما می‌توانید از آن ها در جنبه‌های مختلف استفاده کنید اما آیهان ارگانیک یک مرکزی است که به شما بهترین خدمات خرید و فروش پودر نوره درمانی را ارائه می‌دهد این مرکز تمام ویژگی هایی که لازم است را رعایت کرده و به شما کمک می کند تا بهترین آن ها را داشته باشید.

37

  1. سلام خسته نباشید ممنون از شما بابت اطلاعات کامل و مفیدتون
    من تازه متوجه شدم همچین پودری برای رفع موهای زائد وجود داره.
    حتما امتحانش میکنم.

  2. سلام وقت بخیر
    ایا پودر نوره خاصیتی ام داره برای پوست؟چون من تا بحال استفاده نکردم و چیز خاصی در موردش نمیدونم

    • سلام خانم اکبری
      شما می توانید با مشاوران با ما از طریق فرم یا شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

  3. سلام.من تا حالا باره اوله اسم چنین محصول خفنی رو میشنوم و به گمونم با دیگر پودر های موبر خیلی فرق میکنه و حداقلش اینه که طبیعی تره و ضرراتش کمتر هست و به نظرم باید جایگزینه دیگر پودر ها در انواع مختلف شه.حتی اینقدر جذاب بود واسم که به فکره خرید عمده و پخش تو سطح شهر هستم.لطفا راهنماییم کنین بابت هر گونه کاری که نیازه بکنم.

  4. درود سپاس فراوان از شما عزیزان و ست اندکاران سایت آیهان اوگانیک که محصولاتی طبیعی رو در جهت بهداشت و زیبایی در اختیار مردم قرار دادن .راستش بنده چیز زیادی در رابطه با این محصول طبیعی و ارگانیک نمیدونم ولی بر طبق توضیحاتتون در سایت میدونم که برای رفع و از بین بردن موهای زائد استفاده میشه و این باعث شد توجه من جلب بشه چون بسیار افرادی میشناسم که از موبرهای شیمیایی استفاده میکنن و با دانستن خطر بیماریهای پوستی چون محصول دیگه ای رو نمیشناسن محصولات شیمیایی رو به ارگانیک و طبیعی ترجیح میدن ولی با شناخت این محصول شما حتما خوشحال میشن ک استفاده کنن ولی سوالی ک پیش میاد اینه ک آیا شما ارسال به تمامیه نقاط دارین ؟نکته بعدی در مورد قیمتهای محصولاته که اگر ممکنه یا کارشناسهای مربوطرو بهم متصل کنید که بتونم ازشون راهنماییو اطلاعات بگیرم که قیمتهابچه صورته و نکته دیگه که هست اینه آیا شما فقط بصورت عمده فروش و ارسال دارین یا بصورت تعداد و مقدار کمتر هم دارین بنوعی که بخوام بهتر بگم کمترین مقداری ک ارسال دارین چقدره؟ممنون از شما و ممنون که سوالاتم رو بی پاسخ نمیگذارین درود سپاس و دو صدبدرود

    • سلام آقای عزیزی
      ارسال به تمام نقاط کشور داریم.
      برای اطلاع از طریقه سفارش و مقدار سفارش لطفا با شماره هایی که در سایت هست تماس بگیرید.

  5. با سلام و عرض ادب خدمت پشتیبانی محترم مجموعه آیهان اورگانیک، من اصلاً نمی‌دونستم چنین محصولی هم می‌تونه باشه خیلی خوبه اگه اینطوری که می‌گید باشه خیلی می‌تونه مزیت داشته باشه ممنونم از مقاله‌ی خوب و با کیفیتی که در اختیار ما گذاشتید سپاس فراوان

  6. سلام، اتفاقا مدتی پیش رفته بودم برای حجامت، بنده خدا که آشنا هم بود خیلی از خواص نوره طبیعی گفت و بعضی‌ها میگن هر هفته بزنید حتی اگر بدن مو نداشت

  7. سلام
    اولین بار بود که اسم این محصول گیاهی رو شنیدم . اصلا نمیدونستم که ماده طبیعی و گیاهی برای موهای زائد بدون وجود داره . چقدرررررر عالی . مواد شیمیایی اصلا معلوم نیست چی هستن و چه اثراتی برا بدن دارن . تازه کلی هم عواقب پس از استفاده دارن . شک ندارم محصولات گیاهی خیلی سالم ترند حتی میشه گفت کاملا سالم و بدون عارضه هستن .
    و ممنون از شما برای فروش این محصول . شهرهای دیگه هم نمایندگی دارید ؟ اگه اینترنتی خرید کنیم چقدر زمان میبره که به دستمون برسه ؟ هزینه ارسال چقدره ؟

  8. با عرض سلام وقت بخیر خسته نباشید
    نوره سنتی یا همان پودر موبر اسلامی باید زرنیخ دار باشد به این معنا که از یک واحد زرنیخ و شش واحد آهک ترکیب و ساخته شده باشد تا بتواند خواص درمانی و موبری خود را به طور کامل نشان دهد.

  9. این پودرها غیر از رفع موهای زائد برای رفع عفونت ها و قارچ ها خیلی مفید است و جلوگیری میکنه از ایجاد این عفونت ها

  10. با سلام خدا قوت،نوره خیلی مورد تاکید طب سنتی هست و همه اطبا معتقدند که باید ازش استفاده بشه ،حتی جوان هایمان رو باید به استفاده از اون عادت بدیم درسته بوی بدی داره ولی راه حل‌هایی هم داره ،خوانها به ما نگاه می کنن میتونیم با توضیحات درست و علمی کارهایی مثل لیزر ،اپیلاسیون با موم و … رو حذف و از این ماده باارزش استفاده کنیم.

  11. سلام خیلی ممنون این بابت محتوای خوبی که منتشر کردید حقیقتش من تا به امروز اسم این محصول متفاوت رو نشنیده بودم که بعد از خواندن محتوای شما نسبت به این محصول اطلاعات بیشتری پیدا کردم. از اون جایی که استفاده از مواد بهداشتی جهت از بین بردن موهای زائد بدن، زیاده، بی شک همچنین محصولاتی که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند فرو زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. برای خرید از سایت شما تنها باید به صورت اینترنتی خرید را انجام دهیم یا اینکهشعبه حضوری هم دارین؟ مرسی از سایت خوبتون که در زمینه محصولا بهداشتی همواره فعاله.

  12. عه سلام چقدر کم لطفی شده درباره این محصول بکر وعالی کامنتهای همه رو خوندم و متاسفانه دیدم همه مثل من اولین بار بود که اصلا این اسم را شنیدن واقعا تاسف خوردم ولی باز جای خوشحالی وجود داره که شما تولید می کنید و این سایت رو راه انداتتید و به صورت کامل و جامع توضیح دادید که همون طور که من مییبینم همه مثل من جذب شدن و تصمیم به استفاده از آن را داریم و تشکر فراوان دارم

  13. سلام بعضی از نوره ها واقعا کیفیت پایینی داره ولی برند شما به دلیل کیفیت بالای محصولات میتونه به عنوان یکی از برند های خوب باشه

  14. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبی که دادید من به تازگی با محصولتون آشنا شدم و اصلا چیزی درموردش نمی دونستم اما یک سوال داشتم میشه بگید به شهرستان ارسال دارید یا نه؟ چون من برای ایلام می خواستم برای مغازم می خوام خرید کنم اگه کیفیت و فروشش خوب باشه ازتون مقدار بابلا خرید کنم و نمایندگی بگیرم اگه امکانش باشه ازتون حضوری خرید کنیم که محصول رو از نزدیک ببینم یا اینکه نمونه بفرستید اگه کیفیت کافی نداشت مرجوع کنم. شما محصولات مشابه این هم داری؟ من عطاری دارم و هم فروشش رو دارم هم فضای کافی برای نگه داری لطفا واسم کاتالوگ بفرستید که ایشالله بتونم ازتون خرید کنم و همکاری خوبی داشته باشیم. ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام خانم اساسه عزیز
      سفارش محصولات فقط به صورت اینترنتی می باشد و ارسال کالا به تمام نقاط ایران انجام می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  15. با سلام و وقت بخیر. ممنونم بابت محصول خوبتون. نوره خواص زیادی داره، پیشگیری از ابتلا به سرطان، درمان بواسیر، درمان عفونت رحم، تقویت قوای جنسی، درمان سیاهی سر زانو، از بین برنده قاچ های پوستی، از بین برنده مو های زائد بدن، درمان لاغری شدید و درمان کم خونی.

  16. سلام واقعا هرچی از خواص نوره بگیم کم گفتیم من با بوی نوره مشکل داشتم این رو هم برام حل کردید چه خوبه که نوره بدون بو یا همون اپارتمانی هم دارید

  17. سلام این نوره ها ضرری نداره برای پوست؟ و اینکه بودار هستن؟ خرید بصورت عمده چطور هست؟

  18. نوره خاصیت درمانی فوق العاده داره، هم عفونت رو بر طرف میکنه و هم به هیچ وجه حساسیت پوستی ندارد. ممنون که در راستای سلامت تلاش میکنین

  19. سلام من برای خرید عمده مزاحم میشم قبلا خریداری کرده بودم و رضایت داشتم قیمت کلب به چه صورت میباشد؟با تشکر از شما

    • سلام آقا مهدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  20. با سلام من تا حالا اسم این پودر رو نشنیده بودم بسیار جالب بود از دادن مطالب جهت آگاهی سپاسگزارم

  21. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه آیهان اورگانیک .تولید نوره در طب سنتی بسیار مورد تایید و استفاده قرار میگیره چون هم باعث جدا شدن موهای زاید بدن میشه هم خواص درمانی داره .نوره باعث شفاف سازی پوست بدن میشه و نسبت به سایر روش ها کارایی بهتری داره

  22. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت نوره رو لطف میکنین بفرمایین.به صورت تعداد به شهرستان ارسال دارین؟

    • سلام خانم رحیمی عزیز
      بله ارسال داریم برای اطلاعات بیشتر با مشا ورین ما از طریق شماره تماس در سایت تماس حاصل فرمایید

  23. باسلام وخسته نباشید، ممنون بابت اطلاعات که در این زمینه گذاشتید .ولی در هر صورت این پودر نوره هم بهنگام استفاده بوی خوبی ندارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما